Canon nabízí řešení pro každou kancelář
Bez počáteční investice. Rozložení do pravidelných splátek. Servisní služby zahrnuty v ceně
Fitry
Výsledek
Vymazat
Potvrdit
⋅ | |||
---|---|---|---|
Barevný multifunkční kopírovací stroj A3 |
Měsíční sazba od 1190 Kč bez DPH Tiskové náklady čb strana A4 od 0,15 Kč bez DPH barevná strana A4 od 0,95 Kč bez DPH |
||
Velkoformátová tiskárna do formátu A0 |
Měsíční sazba od 590 Kč bez DPH Tiskové nákladyod 27 Kč na 1 ml inkoustu |
||
Barevný multifunkční kopírovací stroj A4 |
Měsíční sazba od 390 Kč bez DPH Tiskové náklady čb strana A4 od 0,16 Kč bez DPH barevná strana A4 od 1,50 Kč bez DPH |
||
Barevný multifunkční kopírovací stroj A3 |
Měsíční sazba od 490 Kč bez DPH Tiskové náklady čb strana A4 od 0,16 Kč bez DPH barevná strana A4 od 1,25 Kč bez DPH |
||
Barevný multifunkční kopírovací stroj A3 |
Měsíční sazba od 590 Kč bez DPH Tiskové náklady čb strana A4 od 0,16 Kč bez DPH barevná strana A4 od 1,20 Kč bez DPH |
||
Barevný multifunkční kopírovací stroj A3 |
Měsíční sazba od 850 Kč bez DPH Tiskové náklady čb strana A4 od 0,15 Kč bez DPH barevná strana A4 od 0,95 Kč bez DPH |
Jaké jsou výhody pronájmu kopírek?
Víte, kolik Vás ve skutečnosti stojí provoz kopírovacích strojů a tiskové techniky ve Vaší společnosti? Nejprve se koupí tiskárna, občas se dokoupí toner nebo se provede výměna válce. V případě potřeby kolega zavolá servis a vymění se nějaký náhradní díl… ale kolik to všechno vlastně stojí?
V rámci pronájmů kancelářské techniky získávají naši klienti přehled nad skutečnými náklady na kopírování a tisk, které jsou přehledně účtované na základě dálkového odečtu počítadel stroje, jsou vždy transparentní na základě podmínek smlouvy a dají se dobře naplánovat.
Naši klienti si zařízení si mohou koupit, nebo jen pronajmout a po celou dobu platnosti příslušných smluv mají zajištěn bezproblémový chod, tedy dodávky spotřebních materiálů, náhradních dílů a plné servisní péče v jasně definované ceně za jeden provedený tisk, kopii, případně oskenovanou stranu. U pronájmů jdou účtované, tedy fakturované částky do nákladů klienta, nejsou tedy nutné odpisy. Kopírovací a tisková zařízení, stejně jako dokumentové rychloskenery, pronajímáme i krátkodobě.
Každý klient má k dispozici naši webovou Samoobsluhu, kde má po registraci přehled nad provozem stroje, historií servisních zásahů a objednávek, přehlednou historii stavů počítadel a uživatelsky přívětivou možnost objednání spotřebního materiálů
Pronájem a servisní smlouva od kopie / tisku v kostce :
-
Vaši cenu pronájmu a cenu kopie / tisku vám zkalkulujeme na základě Vašich potřeb podle délky smluvního vztahu a počtů realizovaných výstupů.
-
pronájem je možný až na 60 měsíců s možností odkupu zařízení za zůstatkovou cenu ( v případě pronájmu na min. 36 měsíců), a to vždy ve spojení se servisní smlouvou od kopie.
-
cena kopie / tisku obsahuje veškeré vaše náklady s jejich realizací, vyjma xerografického papíru, jehož cenu je však možné do ceny také zahrnout.
-
Vaše záruka na zařízení, a to jak na koupené tak i na pronajaté, je platná vždy po celou dobu smluvního vztahu – servisní smlouvy od kopie.
-
fakturace pronájmu a ceny kopie / tisku probíhá jednou měsíčně na základě odečtu stavu počítadel pomocí dálkového dohledu nad provozem zařízení, nebo Vaším prostřednictvím.
-
Vaše úspora je naším cílem