Vyhledávání

Canon nabízí řešení pro každou kancelář

Bez počáteční investice. Rozložení do pravidelných splátek. Servisní služby zahrnuty v ceně

Bezstarostný tisk

Pouze tiskněte a kopírujte. O nastavení stroje, spotřební materiál a řešení závad se postaráme my.

On-line helpdesk

Tiskárna si sama objedná dodávku tonerů nebo servisní zásah. Portál online zákaznické podpory 24/7.

Servis zdarma

Servisní a dopravní náklady jsou již započítány v ceně pronájmu po celou dobu trvání kontraktu.

Přehled o provozu

Zdarma měsíční přehledy tisku s vyčíslením na jednotlivé uživatele přímo v Kč.

Po celé ČR

Naše servisní střediska Vám zajistí instalaci a podporu strojů napříč celou ČR

Typ tiskárny nebo kopírky
Status stroje
Vašemu výběru vyhovují tyto tiskárny
Fitry Výsledek
Vymazat Potvrdit
Pronájem kopírek a tiskáren
Canon iR ADVANCE DX C3926i
Barevná multifunkční kopírka A3
Nájem od
1180 Kč bez DPH
za měsíc
Nový stroj
Bazar tiskáren
Použité A4
Pronájem kopírek a tiskáren
Canon iR-ADVANCE 525i
Černobílá výkonná multifunkční kopírka A4
Nájem od
390 Kč bez DPH
za měsíc
Použitý stroj
Bazar tiskáren
Použité A3
Pronájem kopírek a tiskáren
Canon iR-ADVANCE 4525i
Černobílá multifunkční kopírka A3
Nájem od
610 Kč bez DPH
za měsíc
Použitý stroj
Bazar tiskáren
Použité A4
Pronájem kopírek a tiskáren
Canon iR ADVANCE C256i
Barevná multifunkční kopírka A4
Nájem od
390 Kč bez DPH
za měsíc
Použitý stroj
Bazar tiskáren
Použité A3
Pronájem kopírek a tiskáren
Canon iR-ADVANCE C3520i
Barevná multifunkční kopírka A3
Nájem od
590 Kč bez DPH
za měsíc
Použitý stroj
Bazar tiskáren
Použité A3
Pronájem kopírek a tiskáren
Canon iR-ADVANCE C5535i
Barevná multifunkční kopírka A3
Nájem od
850 Kč bez DPH
za měsíc
Použitý stroj

Potřebujete pomoci s výběrem?

Napište nám zprávu, anebo nám rovnou zavolejte. Rádi Vám poradíme

JAKÉ JSOU VÝHODY PRONÁJMU KOPÍREK?

Víte, kolik Vás ve skutečnosti stojí provoz kopírovacích strojů a tiskové techniky ve Vaší společnosti? Nejprve se koupí tiskárna, občas se dokoupí toner nebo se provede výměna válce. V případě potřeby kolega zavolá servis a vymění se nějaký náhradní díl… ale kolik to všechno vlastně stojí?

V rámci pronájmů kancelářské techniky získávají naši klienti přehled nad skutečnými náklady na kopírování a tisk, které jsou přehledně účtované na základě dálkového odečtu počítadel stroje, jsou vždy transparentní na základě podmínek smlouvy a dají se dobře naplánovat.

Naši klienti si zařízení si mohou koupit, nebo jen pronajmout a po celou dobu platnosti příslušných smluv mají zajištěn bezproblémový chod, tedy dodávky spotřebních materiálů, náhradních dílů a plné servisní péče v jasně definované ceně za jeden provedený tisk, kopii, případně oskenovanou stranu. U pronájmů jdou účtované, tedy fakturované částky do nákladů klienta, nejsou tedy nutné odpisy. Kopírovací a tisková zařízení, stejně jako dokumentové rychloskenery, pronajímáme i krátkodobě.

Každý klient má k dispozici naši webovou Samoobsluhu, kde má po registraci přehled nad provozem stroje, historií servisních zásahů a objednávek, přehlednou historii stavů počítadel a uživatelsky přívětivou možnost objednání spotřebního materiálů

PRONÁJEM A SERVISNÍ SMLOUVA OD KOPIE / TISKU V KOSTCE :

  • Vaši cenu pronájmu a cenu kopie / tisku vám zkalkulujeme na základě Vašich potřeb podle délky smluvního vztahu a počtů realizovaných výstupů.
  • pronájem je možný až na 60 měsíců s možností odkupu zařízení za zůstatkovou cenu ( v případě pronájmu na min. 36 měsíců), a to vždy ve spojení se servisní smlouvou od kopie.
  • cena kopie / tisku obsahuje veškeré vaše náklady s jejich realizací, vyjma xerografického papíru, jehož cenu je však možné do ceny také zahrnout.
  • Vaše záruka na zařízení, a to jak na koupené tak i na pronajaté, je platná vždy po celou dobu smluvního vztahu – servisní smlouvy od kopie.
  • fakturace pronájmu a ceny kopie / tisku probíhá jednou měsíčně na základě odečtu stavu počítadel pomocí dálkového dohledu nad provozem zařízení, nebo Vaším prostřednictvím.
  • Vaše úspora je naším cílem

    Back to Top

      This will close in 0 seconds